Странице

Добродошли,

Добродошли, не морате се изувати.

четвртак, 5. април 2012.

Ринге ринге раја

           Већ дуго времена радим у програму тзв. Носорогу (Rhinoceros) а никад нисам истински тестирао управо оно за шта је он и створен. Решио сам да га опробам управо у ономе у чему је он и најбољи а то су управо те криве линије по којима се издваја. Но не лежи враже. Није све тако лако као што изгледа, треба наћи одговарајуће алате и научити да се служиш извесним додатцима. Како увек узимам да се занимам управо оним у чему сам тотални лаик тако сам и сада одабрао накит за тему. Још када сам пре осам година добио мој први Rhino да користим чуо сам приче како је он управо за јувелирство и створен. Значи савршен је за ту намену. Потпуно тачно. 
              Хтео сам у рад да пренесем само један опус прстења који ми се већ неко време врзма ту негде по глави. Није лако пробрати оно што вам је све у глави али ја сам се одлучио на овакав тип. Касније сам већ се опустио и почео радити озбиљније криве форме али ме је сустигао умор и одустао сам од даљег рада. Много озбиљнијих препрека је уклоњено коришћењем додатка Paneling Tools-a. Овај додатак вам омогућава да на одређену криву површину прилепите шему коју желите (препоручујем). 
           За рендер сам овог пута одабрао SnapShot и јако сам задовољан избором материјала и сцена. Програм  SnapShot је намењен "мањим" рендерима, за нпр. један објекат који приказујемо. Идеалан је за индустријски дизајн. Јако је једноставан да се научи и користи, мени је требало два до три сата. 

                  Овог пута сам одлучио да радим на прстењу, деловали су ми најлакши за рад. Одлучио сам се за мало модернији изглед који ја више преферирам. Већином су унисекс изгледа. Неки од kоришћених материјала су злато, сребро, бело злато, платина, као и сафир.

                         






          Мислим да су се све коцкице сложиле и да сада могу више да експериментишем и да се упустим у даље савладавање јувелирског заната. Мотивисан сам и жељан да направим неке лепе дизајниране предмете. 
           





Нема коментара:

Постави коментар