Странице

Добродошли,

Добродошли, не морате се изувати.

среда, 18. јануар 2012.

Преко ноћи сам постао Микеланђело

(или како користити шифре за варање)

             Како сам то извео? Како је то могуће? Желим да напоменем да сам успешно користио шифру за варање која ми је доступна. У вашем интернет броузеру укуцајте ZBRUSH и трансформисаћете се и Ви у мајстора вајарства.


             Наравно да је текст изнад написан помало сатирично али и да у њему лежи делић истине. Преузео сам са нета овај фантастични програм за 3D вајање и почео некако наивно да правим своје прве скулптуре. Управљачки интерфејс није ни налик ни једном програму за моделирање који сам до сада користио, више личи на неки цртачки програм. У суштини ово и јесте у неку руку цртачки програм који користи дигиталну глину да оствари све ваше фантазије. Најбоља ствар у свему је што подстиче и расплињује машту и тера да направите стварно оргиналне и добре радове.


          Посао који сам добио да радим је преправка и унапређење постојећег модела главе једног старијег господина. Задатак је био додати моделу косу и текстуре а да се ослонимо на фотографије.



Потешкоће на које сам наишао сем тога да никада нисам озбиљније радио у овом програму су и те што је захтевано да се не наруше дебљине зидова модела тј да се не спусте испод 2мм због могућности 3D штампе. Нисам из три покушаја успео да испуним тај захтев. Међутим мало сам био упорнији и савладао сам четкицу MOVE. Ево како је изгледао тај рад.



            После похвала тражене су и текстуре за модел. Тај део сам по сваку цену хтео да избегнем јер и ово до сада је за мене представаљало право ремекдело. Блефирао сам али нисам успео да избегнем тај део посла а да останем плаћен и тако сам се упустио у текстурирање овог модела. Резултат је моје скакање по кући и срећа неслућене размере када сам успео.






        Коначно савладао сам 1% могуће најбољег програма за ову намену у свету. Ускоро се надам да ћу радити више са овим програмом јер је право исконско задовољство са њим се служити. Хвала ти PIXOLOGIC што си нам ово омогућио.

Нема коментара:

Постави коментар