Странице

Добродошли,

Добродошли, не морате се изувати.

петак, 14. октобар 2011.

На то се палим као шибица

(или дизајн који узбуђује)

Направите облик који избуђује. Будите перверзни у вашем раду. Ништа не привлачи више погледе клијената од производа који подстиче еротску машту. Морате заћи у подсвест, у фантазију свих људи и пробудити њихове примарне нагоне. Играјте се са њиховом сексуалношћу. Никад нисам видео да је неко ружно одреаговао на дизајн шлаше шампањца и његовог врха, али јесте изазвао црвенило на лицима девојака. Вулгарност ће привучи али неће натерати никога да купи производ, управо супротно, отераће га. Наравите прави однос између вулгарног и перверзног, између порно дизајна и еротског дизајна. Треба имати меру и не бити очигледан у својој намери да шокирамо. Подсвест је наш клијент када дизајнирамо перверзно.

Морате пробудити машту вашег клијента, инспирисати га и подстаћи да најинтимније ужива у вашем дизајну. У графичком дизајну се често користи бок жене да привуче пажња посматрача. Често у дизајну реклама  видимо сцене које подстичу/расплињују нашу сексуалну потребу. Па су такве рекламе најчешће и забрањене али су нашле пут до погледа могућег конзументна производа.

Подствест је та коју треба да голицамо да провоцирамо. Примера за добар еротски дизајн имате свуда око вас. Пажњивије гледајте око себе и видећете у каквом перверзном свету живимо. Овај мој текст није ту да шокира већ да заинтригира и покаже чињенице.



Нема коментара:

Постави коментар