Странице

Добродошли,

Добродошли, не морате се изувати.

четвртак, 27. октобар 2011.

Како сам изгубио руку

(или компјутер против ручног цртања)

Шта је старије кокош или јаје? Вечито питање које и најбоље филозофе терало на размишљања. Е па у духу савремене филозофије поставља се једно модерно питање. Која је боља, квалитетнија и бржа техника представљања вашег дизајна.

То питање наравно да зависи од искуства и знања дизајнера, али пођимо са претпоставком да је дизајнер вешт. Мишљење које ја заступам је да зависи да ли знамо тачно које је решење право. Ако имамо коначно решење (а ретко га имамо) онда руком можемо представити један поглед и коначно решење и завршити посао. Друга опција када је боље радити на рачунару (рендер) је када треба представити варијације.  Најчешће клијент није сигуран које решење жели, па у том двоумљењу жели да види још неку варијанту, можда има неки предлог. Тада како би клијенту удовољили треба брзо направити нови рендер. Такође некада је потреба дизајн приказати из више углова. У том случају је боље је имати на рачунару модел који можемо брзо променити и удовољити клијенту. У случају цртања руком, немамо времена за тај врхунски коначни цртеж. 

Треба бити вештији у описивању дизајна када се ради ручни цртеж. Како би дочарали неку другу верзију потреба је описно речима клијенту презентовати ту варијацију. Ако клијент прихвати причу на корак сте од потписивања уговора за сарадњу.

Шта више вреди је јако дискутабилно, свако знање и вештина треба да је на цени. Клијент увек жели врхунски квалитет без обзира колико даје новца а такође клијент најћешће више цени комјутерски одрађен цртеж него ручни (зато што му је рендер непознаница). 


Нема коментара:

Постави коментар